اکبر رسولی در گفتگو با تابناک:
رییس اداره بازرسی صمت کرمانشاه گفت: از ابتدای آذر ماه و با توجه به محدودیت‌های جدید کرونایی ۱۵۶۰ مورد بازرسی توسط بازرسین اداره صمت صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۲۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 30 November 2020

اکبر رسولی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: محدویت‌های جدید کرونایی که با دستور استاندار، ستادمقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده، شامل اداره‌ی صمت نیز شده است و هم اکنون این اداره و اداره بازرسی با یک سوم نیرو و پرسنل و به صورت شیفتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به این محدودیت ها، بیشتر بحث‌های نظارتی سازمان صمت در حوزه‌ی تعطیلات اصناف مختلف است که بازرسی‌های متعددی در چند روز اخیر صورت گرفته است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت گفت: از روز دوم آذر ماه تا کنون حدود ۱۵۶۰ مورد بازرسی توسط بازرسین صورت گرفته که ۱۰۲ پرونده در حوزه‌ی عدم رعایت تعطیلی‌ها توسط اصناف تشکیل شده و طبق ماده ۱۸ قانون تعزیرات هر واحدی که از قوانین سرپیچی کند مشمول پرداخت یک میلیون تومان جریمه‌ی نقدی می‌شود.

رسولی بیان کرد: از زمان اجرای ممنوعیت‌ها اصناف مختلف همکاری خوبی را با ما داشته اند که البته در محلاتی مثل مسکن و الهیه این همکاری‌ها کمتر به چشم می‌خورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار