حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
نماینده کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گفت:راه شهید فخری زاده راه روشنی است و قطعا ریل گذاری هسته ای تعطیل نخواهد شد .
کد خبر: ۹۲۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 30 November 2020

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:دشمنان دنبال این هستند که نخبگان علمی جامعه را از ملت ایران بگیرند فکر می کنند با این کار آن مسیر درخشان هسته ای که بنیان و ریل گذاری شده تمام می شود اما اینها نمیدانند هر لاله را از ما بگیرند هزاران لاله میروید و ده ها نفر جای آنها را پر می کنند .

وی خاطر نشان کرد: شهید فخری زاده به آرزوی دیرینه ی خود رسید و لیاقت او کمتر از شهادت نبود .و این درسی برای ما مسئولین است که برخی با شهادت خود پای ارزش ها و انقلاب ایستاده اند ما آنها را هدر ندهیم .

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی  افزود:برخی فکر می کردند با مذاکره همه چیز حل می شود اما اینگونه نیست برخی می گفتند این امضا تضمین است اما کجاست که نخبه ترین های هسته ای ما را مورد حمله قرار می دهند و شهید می کنند پس دشمن دشمن است و دوست نمی شود.

حسینی کیا تصریح کرد: آنها دنبال این بودند که مارا از بحث هسته ای عقب بندازند با برجام و امثال برجام و بازدید های سرزده و توافقات ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم اما آنها به تعهدات پایبند نبودند این مسائل نشان دهنده این است که به دشمن نباید اعتماد کرد در این میان رسالت مسئولین جدی تر شده که نسبت به بقیه نخبگان علمی کشور توجه ویژه تری داشته باشد.

وی اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال به شهادت رساندن نخبگان هستند، شهید فخری زاده کسی بود که آمانو با وی ملاقات کرد و واضح است که در آن ملاقات ها به وسیله جاسوسان شناسایی شده و به دنبال ترور این شخصیت مهم کشور بودند که سرانجام به شهادت رسید.

حسینی کیا تاکید کرد: ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم که برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران و در مقابل ننگی بزرگ برای استکبار جهانی و کشور هایی که دم از حقوق بشر می زنند .

وی در پایان تاکید کرد: راه شهید فخری زاده راه روشنی است و قطعا ریل گذاری هسته ای تعطیل نخواهد شد مجلس امروز اولین واکنش خود را نشان داد و انشالله بریم به سمتی که از ام پی تی( معاهده منع گسترش هسته‌ای)خارج شویم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار