غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت: برای اجرای طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان به جهت مقابله هر چه بیشتر بیماری کرونا با تمام توان و از همه ظرفیت ها استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 30 November 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:طرح قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت اپیدمی بیماری کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک بسیج و داوطلب مردمی، مبتنی بر شیوه محله و خانواده محور و هرخانه یک پایگاه سلامت در شهرستان اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در امتداد شیوه مقابله ای گذشته با انسجام و برنامه ریزی دقیق تر به بیماریابی و شناسایی افراد مبتلا و ارائه آموزش های لازم کمک می کند.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی در ادامه به ساختار اجرایی طرح اشاره کرد و بیان کرد: اساس این طرح به صورت مردم سالار و بر پایه مدیریت مردم است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی افزود: کمیته های تخصصی و چهارگانه طرح توسط شبکه بهداشت و درمان تشکیل و آمادگی لازم را در جهت اجرای طرح و اقداماتی که در مناطق مشخص باید صورت گیرد انجام شده است.

مرتضویی تصریح کرد:بر اساس گزارشات شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مدت اخیر خوشبختانه آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان کاهش پیدا کرده است که امیدواریم با رعایت هر چه بیشتر پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی این روند همچنان ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح از مشارکت تمامی سمن ها و مجموعه های مردمی و دولتی استقبال می کنیم گفت: اجرای طرح و خروجی کار بستگی به مدیریت و حمایت هر چه بیشتر مردم دارد لذا از مردم شهرستان انتظار می رود در کسب نتیجه مطلوب، مشارکت لازم را داشته باشند.

مرتضوی اظهار داشت: دو محل به عنوان بهبودسرای ویژه بیماران کرونایی در شهر سنقر تجهیز شده که امیدواریم با رعایت هر چه بیشتر پروتکل ها و کاهش روند مبتلایان نیازی به استفاده از این مراکز نباشد.

وی همچنین در پایان از مشارکت و همراهی اصناف و بازاریان و مردم در اجرای طرح محدویت های هوشمند تقدیر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار