بیانیه اتحادیه جوانان جهان اسلام:
اتحادیه جوانان جهان اسلام، ترور دکتر فخری زاده را نشان واهمه دشمن از پیشرفت ایران اسلامی دانست و اعلام کرد از خون شهید فخری زاده هزاران جوان انقلابی مستعد در دانش هسته‌ای خواهد جوشید.
کد خبر: ۹۲۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 29 November 2020

اتحادیه جوانان جهان اسلام ترور دانشمند هسته‌ای را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه اتحادیه دوستی جوانان جهان اسلام طی بیانیه ای ترور دانشمند هسته‌ای را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است: 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

واستکبر هو وجنوده فی الأرض بغیر الحق وظنوا أنهم إلینا لا یرجعون

باز هم توطئه دشمنان انقلاب اسلامی باعث شد تا یکی از ارزشمندترین گوهرهای علم و دانش هسته‌ای به شهادت برسد. ترور شهید محسن فخری زاده داغ حاج قاسم سلیمانی را تازه کرد. باور قلبی ایشان به راه راستین انقلاب اسلامی همانگونه که زبانزد خاص و عام بود باید سرلوحه زندگی تمامی جوانان جهان اسلام واقع شود.

ارتقا صلح کیفی برنامه صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تماما مدیون تلاش های این شهید بزرگوار است و حالا وی با ترور کوردلان گرگ صفت به مقام والای شهادت نائل آمد. ترور آقای فخری زاده نشان دهنده واهمه دشمن از پیشرفت ایران اسلامی است.

اتحادیه جوانان جهان اسلام با دلی آکنده ازغم شهادت مظلومانه این دانشمند عزیز را به شدت محکوم می‌کند و تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده محترم و معزز آن شهید والا مقام اعلام می‌دارد. از خون شهید فخری زاده هزاران جوان انقلابی مستعد در دانش هسته‌ای خواهد جوشید و این جوانان خاری در چشم آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس اشغالگر قدس خواهند بود.

پرچم عزتی که شهدای هسته‌ای برافراشتند همیشه همچون نگینی بر پیشانی علم و دانش جهان اسلام خواهد درخشید. این اتحادیه از دولت محترم و تمامی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهد ضمن بررسی ابعاد مختلف این ترور، زمینه‌های بروز این فاجعه را علت یابی و با عاملان و آمران آن برخورد قاطع و دندان شکن کنند و ریشه این نفوذ اطلاعاتی و امنیتی را بخشکانند.

 

اعضا هیئت امنا اتحادیه جوانان جهان اسلام

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار