استاندار کرمانشاه:
استاندار كرمانشاه گفت: از اقشار مختلف مردم درخواست مي كنيم كه ضمن انجام اقدامات پيشگيرانه از جمله استفاده از ماسك و عدم حضور در تجمع ها، در ترويج اين رفتارمطلوب نيز در جامعه كوشا باشند.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 29 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،هوشنگ بازوند در جلسه اي كه امروز( 9 آذر) به منظور بررسي اقدامات انجام شده براي قطع زنجيره انتقال كرونا در ادارات و سازمانها برگزار شد؛ اظهار داشت: به منظور صيانت و حفاظت از سلامت جامعه و به ويژه جلوگيري از شيوع كرونا بر اساس مصوبه ستاد ملي، مراجعين براي دريافت خدمات از ادارات و دستگاه هاي خدمات رسان بايد كارت ملي به همراه داشته باشند.

وي افزود: دريافت خدمات از نهادها منوط به همراه داشتن كارت ملي است، زيرا بررسي و تشخيص سوابق بيماري مراجعين براي حفظ سلامت جامعه لازم است و چنانچه فرد آزمايش مثبتي داشته باشند بايد حتماً قرنطينه خانگي را رعايت كنند.

استاندار كرمانشاه با اشاره يه اينكه تداوم روند محافظت و صيانت از سلامت مردم با همراهي و همكاري همه آحاد ميسر مي شود؛ خاطرنشان ساخت: راهکار اصلی مبارزه با بیماری کرونا تغییر سبک زندگی، رعایت توصیه های بهداشتی و تقويت مسووليت پذيري اجتماعي است و اگر اين مهم رعايت نشود، فرد مبتلا مي تواند سلامت جامعه را به خطر بياندازد.

مقام ارشد استان تأكيد كرد: امروز شاهد هستيم ميزان همدلي در جامعه بيشتر شده و بايد همه احساس مسووليت كنند كه مي توانند در كنترل اين بيماري با رعايت بهداشت فردي و اجتماعي و كاهش ترددها به سلامت عمومي كمك كنند.

وي گفت: با توجه به ضرورت كاهش ترددهاي درون‌شهري و تراكم مسافر در وسايل نقليه عمومي و اختيار پيش‌بيني‌شده در مصوبات ستاد ملي مديريت كرونا مبني بر برنامه‌ريزي براي انجام فعاليت‌ها با حضور حداكثر يك‌سوم كاركنان در ادارات، مديران مي توانند نسبت به كاهش حضور كاركنان در هفته جاري به كمترين ميزان ممكن اقدام كنند و صرفاً كاركناني كه با تشخيص بالاترين مقام مسئول هر دستگاه ضرورت حضور آنان احراز مي‌شود در اداره‌ها حاضر و ساير كاركنان تعطيل شوند.

استاندار كرمانشاه از روند كاهشي تعداد مبتلايان و فوتي هاي با ابتلاي قطعي به كرونا در آذرماه خبر داد و گفت: با توجه به محدوديت هاي ايجاد شده در 30 روز گذشته اين روند تداوم داشته و جاي اميدواري دارد اما بايد با همراهي بيشتر استفاده از ماسك را به عنوان اقدامي پيشگيرانه در اولويت قرار دهيم و جدا از محدوديت ها دورهمي و شب نشيني ها را تعطيل شود.

بازوند در ادامه به لزوم خودمراقبتي بيشتر تأكيد كرد و از مردم درخواست كرد در صورت بروز هرگونه علايمي از حضور در محافل خانوادگي و عمومي جداً خودداري كنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار