محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین بررسی های هواشناسی،علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا، در برخی نواحی سردسیر کرمانشاه شاهد بارش برف خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 29 November 2020

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس آخرین بررسی های هواشناسی، در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، هوای استان امروز ابری در بعضی ساعات همراه با بارندگی، وزش باد، رعدوبرق و در برخی نقاط آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب خواهد بود.

وی افزود: شایان توجه است؛ بارش علاوه بر ارتفاعات، در برخی از نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده می گردد. با خروج این سامانه، در روزهای دوشنبه (فردا) و سه شنبه کاهش نسبی دمای شبانه و تشکیل مه صبحگاهی، بویژه در نواحی سردسیر و کوهستانی، پدیده های مورد انتظار در سطح استان خواهند بود.

خسروی تاکید کرد: به دنبال این وضعیت از بامداد چهارشنبه تا روز پنجشنبه، به دلیل عبور موج ناپایدار دیگری از جو منطقه، مجدداً در بعضی ساعات شاهد بارندگی در سطح استان خواهیم بود که پیش بینی می شود؛ بارش در روز چهارشنبه نمود بیشتری داشته باشد. در روز جمعه نیز، مه صبحگاهی در برخی نقاط مهمترین پدیده جوی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار