رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال قانون 2363 خودروی غیرمجاز برای ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و نیز خودروهایی که در بازه زمانی ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای قرمز تردد داشته اند، خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 28 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به گذشت یک هفته از اجرای طرح محدودیت های گسترده کرونایی در کشور و استان گفت: در این طرح یکی از محدودیت ها بحث عدم تردد خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح مبادی ورودی تمامی شهرهای قرمز و نارنجی استان باهماهنگی انتظامی استان و سایر دستگاه های مربوطه کنترل شده و ورود و خروج خودروها رصد می شود.

شیری تصریح کرد: در شهر کرمانشاه نیز نیروهای پلیس راهور و انتظامی استان در چهار مبادی ورودی پلیس راه کرمانشاه-خسروی، قزانچی، ورودی از سمت دره دراز و پلیس راه بیستون مستقر شده و ورود و خروج خودروها را کنترل می کنند.

وی یادآور شد: همچنین مسیر های فرعی ورودی به شهر کرمانشاه از جمله ورودی از سمت سراب قنبر، انتهای جعفرآباد و از سمت شهرک آریا شهر توسط موانع اداره کل راهداری و شهرداری مسدود شده است.

شیری خاطرنشان کرد: در سطح شهرها نیز نیروهای راهور با هماهنگی انتظامی استان مستقر هستند و خودروهای غیربومی در شهر را شناسایی می کنند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه در خصوص اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای قرمز هم گفت: این طرح در قالب یک کمیسیون مشترک با همکاری تمام واحدهای انتظامی استان در حال اجراست و نیروها در تقاطع ها و میادین اصلی شهرهای قرمز مستقر شده و ترددها از ساعت 21 شب تا چهار صبح را رصد می‌کنند.

شیری در ادامه در تشریح عملکرد نیروهای راهور در اجرای یک هفته ای این طرح گفت: طی هفته اول طرح 4801 خودرو به شهرهای مبدا عودت داده شدند.

وی افزود: همچنین طی این یک هفته 147 خودرو در شهرهای نارنجی و 231 خودرو در شهرهای قرمز اعمال قانون شدند.

وی افزود: در بحث ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای قرمز هم 6534 خودرو مجبور به ترک محدوده قرمز شده و 1985 خودرو هم اعمال قانون شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار