بازار آشفته مرغ؛
به گزارش تابناک سمنان: سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه توزیع مرغ و تخم‌مرغ بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار باید صورت گیرد، گفت: عرضه و توزیع مرغ و تخم‌مرغ در استان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 28 November 2020

توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در خراسان جنوبی آغاز شد- اخبار خراسان جنو -  اخبار استانها تسنیم - Tasnim

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان ظهر شنبه در جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان صمت و مدیران دستگاه‌های مربوطه به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه توزیع مرغ و تخم‌مرغ بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار باید صورت گیرد، ابراز داشت: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط بازار استان سمنان رصد و با هرگونه تخلف در این راستا برخورد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان به لزوم تأمین و توزیع عرضه مرغ و تخم‌مرغ در استان باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تأکید کرد و ابراز داشت: بر اساس نیاز داخلی استان دستگاه‌های مربوطه مکلف به تأمین و توزیع آن در چارچوب شبکه داخلی توزیع هستند.

سید حسن میرعماد ضمن بیان اینکه پیگیری عرضه و توزیع مرغ و تخم‌مرغ استان سمنان در دستور کار قرار دارد، افزود: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و حقوق مرغداران نیز در اجرای قوانین مصوب ستاد تنظیم بازار استان و کشور نیز مدنظر قرار خواهد گرفت.

میرعماد بابیان اینکه همکاری نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار نقش مهمی خواهد داشت، در ادامه تصریح کرد: هرگونه توزیع یا حمل بدون مجوز از دستگاه‌های مسئول جرم به شمار می‌رود و با مجرم برخورد قانونی لازم خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: تولیدکنندگان نیز بر اساس مقدار نهاده دریافتی موظف به تأمین مرغ و تخم‌مرغ استان بر اساس نرخ مصوب هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار