غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی نقش رسانه را در مهار کرونا تاثیر گذار خواند و گفت: امروزه در جبهه مقابله با کرونا، رسانه ها همراه و پشتیبان مدافعان سلامت به صورت جهادی ایفای نقش می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 28 November 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در طول چند ماه گذشته حقیقتا رسانه ها توانسته اند با همکاری مدافعان سلامت در زمینه آموزش و اقناع سازی افکار عمومی جامعه اقدامات موثری را انجام دهند.

وی افزود: مجموعه فعالان رسانه ای در کنار سایر مجموعه ها به عنوان پشتیبان مدافعان سلامت در کاهش مبتلایان به کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی دخیل هستند.

مرتضوی با اشاره به اینکه رسانه ها در اطلاع‌رسانی دقیق و کنترل بحران موثر عمل کرده اند، اظهار داشت: در شرایط کنونی که مردم به خاطر سلامت جامعه و اطرافیان خود مجبورند اوقات بیشتری را در خانه سپری کنند نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار سنقروکلیایی عنوان کرد: امیدواریم همچون گذشته با همکاری همه جانبه، خطری را که امروز سلامت مردم ما را تهدید میکند به یک فرصت در جهت ایجاد حفظ وحدت و همدلی تبدیل کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه کشور ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی قرار دارد اظهار داشت: حجم عظیمی از کمک های مومنانه که توسط سپاه، هیئات مذهبی، دولت، ارگان های مردمی و گروه های جهادی و... در این چند ماه اخیر انجام گرفت تصاویر و نقش آفرینی زیبایی را در همدلی میان جامعه خلق کرد.

وی در پایان گفت: از مشارکت مردم شهرستان در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند و اعمال محدودیت های جدید که نشان دهنده  درک و فهم مردم شهرستان است صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و از اینکه در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستور العمل های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مارا یاری می‌کنند، مراتب قدردانی خود را اعلام نمایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار