استاندار کرمانشاه با صدور پیامی ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه و این اقدام مذبوحانه و خصمانه، شهادت دانشمند *شهید محسن فخری زاده* رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 28 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛ در متن پیام مهندس بازوند آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

دستان پلید عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی یکی دیگر از خدمتگزاران صدیق و ولایتمدار عرصه علمی و پژوهشی کشور را در اقدامی خصمانه، مذبوحانه، ناجوانمردانه و‌ وحشیانه به شهادت رساند و اندوه دیگری را بر دل مردم ایران اسلامی نهاد.

هرچند ضایعه فقدان این مدیر برجسته، دانشمند فرهیخته، توانمند، غیور، مومن و ولایتمدار که با عزم و اراده بی‌نظیر مسیر پیشرفت علمی را مدیریت می کرد، ملت ایران اسلامی را داغدار و عزادار نمود، اما مسیر بالندگی و سربلندی کشور به پشتوانه نیروهای مومن متعهد،مخلص، صادق و پرتلاش ادامه خواهد یافت.

دشمنان کوردل بدانند: بدون تردید راه سترگ جهادعلمی، ایثار و مقاومت شهید فخری زاده ها و دانشمندان خستگی ناپذیر در عرصه های مختلف علمی تداوم می یابد و‌ شهادت نخبگان و دانشمندان سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

شهادت این دانشمند مجاهد، فداکار و مدیر مومن، توانمند و لایق در صنعت دفاعی کشور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، جامعه علمی و دانشگاهی، امت و ملت قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح شهید والامقام و عالیقدر آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزا، بستگان و ملت شریف و امت اسلامی صبر و شکیبایی خواستارم و اعلام می‌کنیم که راه پرچم داران عزت ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

 

                                                  هوشنگ بازوند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار