فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: احداث ۱۰ با همت جهادگران بسیج سازندگی تکمیل و تحویل خانواده‌ها مددجویان روستایی در استان شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 28 November 2020

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طی تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان بهزیستی کشور،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بسیج سازندگی مقرر شد که ۷۰واحد مسکن روستایی برای مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه احداث شود که در حال حاضر ۱۰واحد آن با همت جهادگران بسیج سازندگی تکمیل و تحویل خانواده ها شد.

وی خاطر نشان کرد:برای ساخت این واحدهای روستایی، سازمان بهزیستی ۲۰۰میلیون ریال کمک بلاعوض، بنیاد مسکن ۵۵۰میلیون ریال تسهیلات بانکی و۲۱۰میلیون ریال بلاعوض و سازمان بسیج سازندگی ۱۰۰میلیون ریال بلاعوض پرداخت کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود:سازمان بهزیستی برای تامین نیازهای مددجویان و توانمندسازی آنان نیازمند همکاری و تعامل همه نهادها و دستگاه های اجرای است که در این راستا بسیج سازندگی تعامل مثبت و سازنده ای با این سازمان داشته است.

محمدی تصریح کرد:علاوه بر این با همکاری بسیج سازندگی تعمیر ۴۰واحد مسکونی مددجویان در حال انجام است و در آینده نزدیک نیز چندین واحد مسکونی برای تعدادی از خانوارهای دو معلوله وزنان سرپرست خانوار کلنگ زنی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار