مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: سه واحد خانه مسافر در شهرستان مهران این استان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 26 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار داشت: ۷۰ خانه مسافر در استان ایلام دارای مجوز فعالیت هستند که از ابتدای شیوع کرونا تمامی خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بومگردی برای جلوگیری از انتشار بیشتر کرونا تعطیل شدند.

وی افزود: واحدهای اقامتی مانند هتل‌ها مشمول تعطیلی‌ها نیستند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ۳۰ درصد ظرفیت تنها در بخش اقامتی و بدون پذیرایی فعالیت می‌کنند.

شنبه‌زاده با بیان اینکه چهار سفره‌خانه سنتی غیرمجاز نیز پلمب شده است، یادآور شد: استان ایلام دارای ۴۰ اقامتگاه بومگردی است که از زمان شیوع کرونا تاکنون تعطیل شده و هیچ فعالیتی ندارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: تاکنون هزار و ۱۷۰ نظارت و سرکشی از تاسیسات گردشگری، دفاتر، مهمانپذیرها، هتل‌ها و سایر اماکن گردشگری به عمل آمده و ۳۸۵ تذکر به مجموعه‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نکرده‌اند، تذکر داده شده است.

 شنبه‌زاده تصریح کرد: با افراد در حوزه تاسیسات گردشگری، اقامتی و پذیرایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به شدت برخورد می‌شود چراکه سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار