فرماندار شهرستان کرمانشاه به اعضای شورای شهر هشدار داد که در صورت ادامه روند تعطیلی در نشست‌های این شورا به صورت قانونی با آنان برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 24 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه فضل الله رنجبر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: برگزار نشدن نشست های شورای شهر کرمانشاه در چند وقت گذشته منجر به اعتراض شهرداری و مردم شده است.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه تشکیل نشدن نشست‌های به موقع شورای اسلامی شهر قابل قبول نیست، گفت: تاکنون مکاتباتی با رییس شورای شهر در این رابطه انجام شده است و در صورتی که روند تعطیلی نشست ها همچنان ادامه پیدا کند، پرونده شورای شهر برای برخورد قانونی به هیات رسیدگی به حل اختلاف استان ارجاع داده می‌شود.

فرماندار کرمانشاه عنوان کرد: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و بیماری کرونا نیز مشکلات آنان را مضاعف کرده است هرگونه سهل انگاری در خدمت به مردم خیانت محسوب می‌شود از این رو هیچ قصوری پذیرفته نخواهد بود.

رنجبر با تاکید بر اینکه بدون هیچ تعارفی موضوع را پیگیری می کنیم، گفت: دادستان کرمانشاه نیز در این زمینه ورود پیدا کرده و تذکرات لازم را داده است.

شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است و ۱۱ نفر عضو شورای این شهر هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار