مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از بازگشت۳۳ هکتار از اراضی تصرفی منابع ملی در استان به بیت المال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 24 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه انشاءالله کولانی اظهار کرد: عرصه ۳۳ هکتاری منابع ملی در شهرستان کنگاور در پلاک موسوم به سلطان آباد با ارزش ریالی معادل بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال  طی سالهای متمادی در تصرف سودجویان بود که با شگردهای مختلف و بکار بردن راه های گریز از قانون نسبت به شخم زدن، کشت  و حتی برداشت آن مبادرت می کردند که سر انجام پس از سالها با پیگیری های شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و همکاری همه جانبه دستگاه قضایی به دام قانون افتاده وضمن تحمل جرائم سنگین ملزم به اجرای حکم خلع ید اراضی مذکور  شدند.

کولانی اضافه کرد: رای صادره با حضور نماینده دادستان کنگاور، فرماندهی ونیروهای حفاظتی یگان در استان و شهرستان  و نیروی انتظامی اجرا و خلع ید عملی از اراضی موصوف به عمل آمد .

وی یادآوری کرد: تصرف های غیرقانونی سودجویان یکی از مشکلات وتهدیدهای مهم در عرصه های منابع طبیعی است که با توجه به افزایش قیمت زمین و با ارزش وحاصلخیز بودن اراضی ملی فرصت طلبان را به انجام این عمل مجرمانه وا می دارد.

کولانی گفت: اراضی منابع ملی در زمره انفال ومتعلق به تمامی نسل‌هاست، لذا باید حفظ شده، احیا وتوسعه یابد و این وظیفه ادارات منابع طبیعی به عنوان متولی است.

کولانی تاکید کرد: در مجموعه منابع طبیعی استان با تمام توان در مقابل هرگونه دست اندازی سودجویان به این ارزشهای طبیعی خواهیم ایستاد و با متصرفین وتخریب کنندگان برخورد خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار