معاون استاندار در نشست با فرمانداران شهرستان های شرق استان:
معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه و رئیس کمیته امنیتی_انتظامی ستاد استانی کرونا با تقدیر از تلاشهای فرمانداران در پیشبرد طرح ممنوعیت ها و محدودیت های جامع ستاد مدیریت کرونا گفت: تمام تلاش ها باید منتج به قطع شدن زنجیره بیماری کرونا و خروج استان از وضعیت قرمز شود.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 23 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال در نشست با فرمانداران شهرستانهای صحنه،کنگاور، هرسین و سنقر که به صورت وبیناری برگزار شد گفت: علیرغم همه موانع و مشکلات، گزارشهای فرمانداران نشان از پیگیری و جدیت در اجرای طرح ممنوعیت ها و محدودیت های ستاد کرونا در شهرستان ها را دارد که بسیار امیدوار کننده است.

رئیس کمیته امنیتی-انتظامی ستاد مدیریت کرونا در استان با بیان اینکه با پیشبرد طرح ممنوعیت ها می توان منتظر اخبار امیدوار کننده ای در استان باشیم تاکید کرد:تمام تلاش ها در استان باید به قطع شدن زنجیره بیماری در این دو هفته منتج شود تا استان از وضعیت قرمز بیرون بیاید و گرنه این شرایط تمدید خواهد شد.

وی افزود: فرمانداران فرماندهان خط مقدم جبهه کنترل بیماری کرونا هستند وبا مشکلات و موانع کاری بیشتری روبرو هستند که با این حال عملکرد شهرستان ها حاکی از روی دادن شرایطی مثبت در استان در کنترل بیماری کرونا بوده است.
خوش اقبال همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی جامعه تاکید کرد:مراعات مردم وحسن رفتار با شهروندان با توجه به مشکلات و تنگناهای اقتصادی ضروری است و نباید در این شرایط  برخی رفتارها موجب نارحتی مردم بشود.
در ابتدای این نشست، فرمانداران شهرستان های شرق استان گزارشی از روند اجرای طرح محدودیت ها و ممنوعیت ها برای کنترل بیماری کرونا ارائه کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار