فرزاد الماسی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: مردم شهرستان با همکاری و همدلی کامل مشارکت خوبی در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونایی داشته و دارند.
کد خبر: ۹۱۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 23 November 2020

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به بازدید هایی که از مراکز خرید و بازارهای شهر کنگاور  داشتیم متوجه مشارکت خوب مردم شهرستان شدیم که برای خود و خانواده همشهریان ارزش قایل بوده و در این طرح شرکت کردند.

وی با ابراز رضایت از جدی گرفته شدن طرح محدودیت ها از سوی مردم خاطر نشان کرد :درصد قابل ملاحظه ای از مشاغل گروه های دو، سه و چهار که مشمول محدودیت میشوند در اولین روز اجرای طرح در کنگاور تعطیل بودند

 فرماندار شهرستان کنگاور تصریح کرد: تعداد معدود واحدهای صنفی که مقررات را نادیده می گیرند نیز مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت  ما با کسی شوخی نداریم.

الماسی افزود: اکیپ های بازرسی ستاد کرونا در کنگاور از یک اکیپ به سه اکیپ افزایش یافته است و امیدواریم طرح محدودیت با کمترین خطا در کنگاور اجرا شود

وی در پایان گفت: به بازرسان  اعلام کردیم در اجرای قوانین ضمن پرهیز از برخورد قهری با مردم و تحریک احساسات آنها ، رویه ارشادی پیشه کنند و حمایت حداکثری شهروندان برای اجرای هرچه بهتر طرح را به دست آورند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار