نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: عملکرد مجموعه‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها کافی نیست.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 22 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازتسنیم،محمد رشیدی ، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، رهبر معظم انقلاب به گروه‌های جهادی سفارش موکد دارند که در صحنه مقابله با بیماری حضور داشته باشند و کمک مومنانه به نیازمندان را در دستور کار داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که کشور با بحران ویروس کرونا روبه‌رو شده و بسیاری افراد جامعه از نظر اقتصادی ضررهایی را متحمل شدند و اقشار آسیب‌دیده و ضعیف از لحاظ معیشتی دچار تنگنا شده‌اند گروه‌های جهادی به کمک مردم آمدند.

رشیدی یکی از مشکلات کنونی جامعه را عدم کنترل قیمت‌ها دانست و افزود: عملکرد مجموعه‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها کافی نیست و افزایش قیمت‌ها هر روز و هفته وجود دارد و از سوی دیگر نیز برنامه‌ریزی برای کنترل قیمت‌ها هم وجود ندارد تا کالاهای اساسی با گرانی بسیار در بازار موجود باشد.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی مردم توسط یک سری از افراد دلال احتکار شده است گفت: این موضوع ناشی از ناتوانی برخی از مسئولان اجرایی است که گرانی کالاهای اساسی مردم را در پس دارد و در واقع مشکلات اینچنین ارتباطی با تحریم نداشته و به کم کاری مسئولان در انجام وظایف بر می‌گردد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم‌های ناکارآمد برای مقابله با کرونا افزود: در استان کرمانشاه آمار بیماران کرونایی سبب اشغال حداکثری تخت‌های بیمارستانی شده است و با توجه به این موضوع باید تصمیم‌گیری خاصی توسط مسئولان اتخاذ شود.

رشیدی با بیان اینکه تصمیم‌گیری مسئولان باید تمام مشکلات بخش‌های جامعه را برای چند هفته در بر بگیرد گفت: مردم نیز یکی از بخشهای مهم این تصمیم‌ها هستند که باید مسافرت و مهمانی و حتی حضور بی‌دلیل در جامعه را تعطیل کنند تا از وضعیت کنونی مرگ و میر کرونا عبور کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی سخنان پس از انتخابات آمریکا گفت: حسب فرمایش مقام معظم رهبری نتیجه انتخابات آمریکا تأثیری بر سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد زیرا استکبار جهانی در چند دهه گذشته همواره با ملت ایران دشمن بوده است و این دشمنی ادامه دارد.

رشیدی با بیان اینکه مواضع اصولی ایران هیچ تغییری نخواهد کرد بیان کرد: جمهور اسلامی در برجام تعهدات و پایبندی خود را به سیاست‌های بین‌المللی نشان داد اما این آمریکا بود که در برجام خیانت کرد و از مواضع خود عدول کرد و تعهدات برجام را زیر پا گذاشت.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی آمریکا در طول دهه‌های گذشته بیش از صدها تحریم علیه کشور ما وضع شده و بیش از 70 درصد این تحریم‌ها از سوی دولت‌های دموکرات بوده است و براین اساس نمی‌توان به سیاست‌های دولت استکباری آمریکا اعتماد کرد.

نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی تقویت توان داخلی ایران و تکیه بر جوانان توانمند ایرانی و امکانات طبیعی خدادادی است اظهار کرد: نباید نگاه مسئولان ما به سمت بیرون باشد و نباید همه چیز را به برجام گره بزنیم که در این صورت اقتصاد ما یک اقتصاد شکننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی علت اصلی دشمنی آمریکا با نظام اسلامی ایران را زیر بار سیاست‌های ظالمانه نرفتن و به رسمیت نشناختن سلطه آنها دانستند و افزود: مواضع ما در برابر آمریکا ثابت است و ما از سیاست حق‌خواهی، استقلال‌طلبی و عدالت‌طلبی کوتاه نخواهیم آمد و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین بر عقیده راسخ خود استوار هستیم.

رشیدی بیان کرد: برای دفاع از ملت‌های مظلوم جهان و حراست از مرزهای خود از توان دفاعی خود با تمام امکانات محافظت خواهیم کرد و ذره‌ای از افزایش توان دفاعی خود کوتاه نخواهیم آمد و کشورهای غاصب هم بدانند که اگر بخواهند در برابر ایران خطایی انجام دهند، سیلی محکم خواهند خورد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار