مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با خروج سامانه بارشی از جو منطقه، از امروز تا روز چهارشنبه بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 22 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ، در خصوص وضعیت آب و هوایی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: طی امروز و فردا انتظار داریم در پاره‌ای از نقاط به‌یژه در مناطق سردسیر و حاشیه رودخانه‌ها و نواحی کوهستانی شاهد مه صبحگاهی باشیم.

وی ادامه داد: با خروج سامانه بارشی از جو منطقه، از امروز تا روز چهارشنبه بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت، اما در دو روز پایانی هفته سامانه بارشی دیگر جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به شکل متناوب شرایط را برای بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق و در پاره‌ای از نقاط آبگرفتگی معابر عمومی را فراهم می‌کند.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به آمار بارندگی‌ها سامانه اخیر طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت: کرندغرب با ۸۳.۶ میلی‌متر و حمیل با ۴۸ میلی‌متر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بارندگی استان را به خود اختصاص دادند.

وی میزان بارندگی استان طی مدت مذکور را ۶۳.۲ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: میزان بارش‌های در طی این دور روز، در شهرستان کرمانشاه نیز ۶۳.۸ میلی‌متر بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار