مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بسیج شجره طیبه و مظهر شکوه و اقتدار کشور در تمامی عرصه‌ها است.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 22 November 2020

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بار دیگر در هفته بسیج با تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و شهدای نظام اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

وی افزود: امروز به برکت مدیریت همه جانبه رهبری معظم انقلاب اسلامی، بسیج یک فرهنگ است که در تمامی زمینه‎‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی کمک‌های مومنانه و ساختاری حضور چشمگیر و همه جانبه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه تصریح کرد: اگر کشور توانسته در تمامی زمینه‌های پیشرفت و ترقی کند همه مرهون تفکر بسیجی است، زیرا تفکر بسیجی به عنوان اصلی زیربنایی در شبکه‌های متعدد نرم‌افزارها و تکنولوژی میهن موتور محرکه به سوی پیشرفت و ترقی و کمال می‌باشد.

 یزدان پناه تصریح کرد: در کمک‌های همه جانبه زلزله ویرانگر غرب کشور، سیل‌هایی که بخش وسیعی از گستره کشور را درنوردید، کمک‌های مومنانه در دوران ویروس منحوس کرونا و بسیاری از ساختارهای بنیادین کشور به عینه می‌توان  شاهد فعالیت چشمگیر بسج و تفکر بسیجی در کشور بود.

وی در پایان گفت: دشمنان از وجود بسیج و بسیجی هراس دارند و همیشه در صدد ضربه زدن هستند ولی به لطف خداوند همیشه شکست خورده و به هدف پوچ خود نمی رسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار