مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 43 هزار و 223 نفر دانش آموز برابر گزارش میدانی اخذ شده از مدیران در سامانه شاد احراز هویت شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 22 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا زینی‌وندمقدم مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: از 105 هزار و 132 دانش آموز استان ایلام تعداد 90 هزار و 915 نفر به صورت آنلاین در شبکه شاد فعال هستند و 43 هزار و 223 نفر دانش آموز برابر گزارش میدانی اخذ شده از مدیران در سامانه «شاد» احراز هویت شده‌اند.

وی بیان کرد: 17/07 درصد دانش آموزان دوره ابتدایی و 9/ 25 درصد دانش آموزان دوره متوسطه وارد سامانه شاد نشده‌اند که بعد از شناسایی و بررسی‌های لازم بسته‌های آموزشی اعم از درسنامه و فیلم تدریس دروس، توسط معلمان مجرب برای این افراد ارسال شده و تحت آموزش‌های حضوری و نیمه حضوری معلمان خود قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در خصوص اقدامات انجام شده برای افرادی که در سامانه شاد احراز هویت نشده‌اند، گفت: برای این افراد کلاس‌های درس به صورت حضوری در مناطق روستایی و عشایری با مجوز ستاد کرونای استان در وضعیت‌های مختلف با تراکم کم دانش آموزان و رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

زینی‌وندمقدم ادامه داد: همچنین درس نامه در کلیه‌ی پایه‌ها و کلیه دروس هم در سطح مدارس توسط معلمان و دبیران و هم توسط سرگروه‌های آموزشی استان تهیه و به دانش آموزان مذکور در  مناطق روستایی، عشایری، حاشیه‌ای و محروم توسط مدیران مدارس و راهبران آموزشی و معلمان تحویل داده شده است.

وی افزود: تماس تلفنی مدیران مدارس با اولیا این گروه از دانش آموزان جهت پیگیری امور تحصیلی توسط اولیا و سایر افراد با سواد در خانواده، تماس تلفنی برخی از دبیران و معلمان با دانش آموزان و ارائه توصیه‌های لازم در خصوص نحوه مطالعه و پیگیری امور تحصیلی از طریق تلفن و برگزاری کلاس‌های رفع اشکال 2 و 3 نفره برای دانش آموزان مذکور به صورت حضوری در مدارس از دیگر اقدامات برای این دانش آموزان بوده است.

زینی‌وند مقدم اضافه کرد: در 719 مدرسه در سطح روستاها و مناطق عشایری که برگزاری کلاس‌های مجازی شاد به دلیل مشکل اینترنت و نداشتن گوشی هوشمند کمتر ممکن هست، کلاس‌های درس دانش آموزان به صورت حضوری و نیمه حضوری برگزار می‌شود و معلمان برای دانش آموزان این مناطق بسته‌های آموزشی تهیه و ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: 326 نفر دانش آموزان استان ایلام در کنکور سراسری در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی پذیرش شده‌اند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار