استاندار کردستان در سه سال حضورشان نشان داده‌اند که فقط دنبال اثبات حرف خودشان هستند و این دیگر مهم نیست که هزینه این انتخاب برای ساکنین کردستان چقدر باشد؟
کد خبر: ۹۱۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 20 November 2020
بهمن مرادنیا در کارنامه خود لج و لج بازی با نماینده سابق مریوان را به حدی رسانید که ایشان از حضور در مجلس خلع شدند و نماینده جدید هم که دیگر .. کارنامه منتخب آقای استاندار برای شهروندان مریوان چه ثمره‌ای داشته است را به تاریخ واگذار می‌کنیم. اما آقای مردانیا در هر زمینه با سبک لج‌بازی امورات را به انجام می‌رسانند. ایشان این‌قدر بر ماندگاری معاونت سیاسی قبلی اصرار داشتند که دیگر کار از کار گذشته بود؛ بنده خدا برای تفریحات سالم به کردستان آمده بود با دوستانش در مغازه لبو فروشی عکس سلفی می‌گرفت و..
استاندار فعلی کردستان را می‌توان یکی از مدیران منزوی در طول تاریخ دانست. این بزرگوار نه به رسانه و نه به اهالی رسانه اعتقاد ندارند به نحوی که روابط عمومی ایشان هر سالی یک بار تغییر می‌کند و هر انتخاب از انتخاب قبلی بدتر و متاسفانه هم ایشان و هم مسئول دفترشان که روابط عمومی زیرمجموعه دفتر استاندار می‌باشد؛ چون از بد حادثه به این‌جا رسیده‌اند در برابر این ناکارآمدی سکوت اختیار کرده‌اند.
در ساختار مدیریت استان تاکنون بجز زمان استانداری آقای اسماعیل نجار که براساس شنیده‌ها به سفارش مشاوره امور جوانان وقت استانداری، اقدام به جمع‌آوری کلنگ‌های افتتاح طرح‌های می‌کردند آقای مردانیا هم اقدام به انتخاب بیش از ۸۰ درصد مدیران سیاسی و... استان از آموزش و پرورش کرده‌اند و صدالبته اصرار و اجبار ایشان برای انتخاب مدیران مورد تائید ایشان در میراث فرهنگی کردستان کار را به جائی رسانید که آقای مردانیا در نامه‌ای خطاب به مدیر منتخب وزارت میراث فرهنگی، ممنوعیت حضور ایشان را در جلسات استانداری اعلام داشته‌اند و این می‌تواند نشان از چه نوع مدیریتی باشد؟
مدیر منتخب آقای استاندار در محیط زیست استان کردستان در گزارش عملکرد سالانه‌اش از خرید چند دست قاشق و چنگال حرف می‌زنند و این‌گونه از محیط زیست دفاع می‌کنند. ساختار مدیریت در ایام حضور آقای مردانیا براین سبک می‌باشد: یا از ما است یا از ما نیست و باید حذف شود. البته هستند مدیرانی که از زمان حضرت نوع در کردستان مدیر هسستند و با تغییر هر دولتی ایشان بازهم مدیر می‌مانند و این نشان از چه باوری است؟ خدا می‌داند. گویا در کردستان همه امور بر سبک میل و آرزو است به نحوی که صدا و سیمای میلی، مدیر منتخب آقای استاندار بدون داشتن یک روز سابقه استخدامی با ناگاهی مدیرکل می‌شوند و.. مدیریت به سبک لج‌بازی آقای استاندار برای عده‌ای مثل هُدهُد شانس می‌ماند و کافی است آقای مردانیا به کسی گوشه چشم محبت آمیزی داشته باشند و آنگاه بدون شک شخص مورد مهربانی قرار گرفته مدیر می‌شود و این داستان مدیریت به سبک لج‌بازی است وگرنه خیلی از منتخبین آقای استاندار ظرفیت داشتنن جایگاه یک کارشناس را هم ندارند تا برسد به مدیرکلی و..
شورش عزیزی_روزنامه نگار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار