فرماندار جوانرود با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذرماه گفت: به هر میزان که شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند به همان میزان اعمال محدویت‌ها کمتر خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 19 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،رستگاریوسفی، با تقدیر از همراهی بسیار خوب مردم به ویژه اصناف و بازاریان افزود: پیگیر مشکلات مالی و معیشتی شما بوده و هستیم.

وی با تاکید بر مشارکت بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی اظهارداشت: ادارات برای اجرای محدودیت های مصوب و ابلاغی ستاد ملی کرونا نهایت همکاری را داشته باشند و اجرای آن را به تعویق نیندازند.

یوسفی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم اولویت اصلی است، اظهار داشت: از این رو اقدامات لازم برای رعایت محدودیت های جدید کرونا پیگیری می شود تا بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: وضعیت این شهرستان از لحاظ کرونایی قرمز است و خودروهای غیربومی حق ورود به این شهرستان را ندارند.

یوسفی یادآورشد: هرچه محدودیت ها و کنترل ها را به درستی اجرایی کنیم به همان میزان در پیشگیری و مهار ویروس کرونا موفق خواهیم بود از این رو امید است با فرهنگ اطلاع رسانی و اقتاع مردم در مناطق مختلف آنان را در اجرای این محدودست ها همراه سازیم.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
کرونا جان ۱۳ کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: ۱۳ هم استانی دیگر در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به هزار و ۱۲۹ نفر رسید.

مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ۱۳ نفر شامل پنج نفر در کرمانشاه، شهرستان های پاوه، گیلانغرب و روانسر هر یک ۲ نفر و در سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم هر کدام یک نفر می شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۳ نفر در استان کرمانشاه با علایم کرونا بستری و ۱۷۱ مورد بیمار هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۱ هزار و ۳۰۲ نفر با علایم کرونا در استان بستری شدند و ۱۹ هزار و ۱۱۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون هزار و ۶۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار