یادداشت مدیر مسئول تابناک کرمانشاه:
داروی mab۹۸ تحت تاثیر عملکرد ناصحیح برخی مسئولان و رسانه‌ها هنوز موفق به اخذ مجوز از سوی دستگاه‌های ذی ربط نشده و سازنده دارو بر اثر هجمه‌های برخی رسانه‌ها از ارائه آن ممانعت به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 17 November 2020

داروی mab۹۸ تحت تاثیر عملکرد ناصحیح مسئولین و برخی رسانه‌ها در دام تاخیر عرضه و اخذ مجوز است

به گزارش تابناک کرمانشاه/ داروی درمان کرونا که چندی پیش توسط پروفسورمصطفایی در کرمانشاه تولید و در حال طی کردن مراحل تایید نهایی است، علاوه بر جنبه‌ درمانی موثر می‌تواند زمینه ساز رونق اقتصادی استان کرمانشاه باشد. داروی mab۹۸ با پایه‌ کاملا گیاهی تا کنون بیش از سه هزار بیمار مبتلا به کرونا را به صورت کامل درمان کرده است.

چنین افتخاری نه تنها مایه‌ فخر و مباهات استان بلکه نشان از هوشمندی، تعهد و نوع دوستی متخصصین این خطه دارد  و اینجا است که مسئولان، رسانه‌ها و مردم باید با همیاری و همکاری، راه‌های اخذ مجوز و تولید انبوه دارو را هموار کنند.

 اما با وجود اینکه عرضه‌ دارو به بیماران همچنان ادامه داشت و مزایای آن منجر به تغییر در روند درمان بیماران کرونایی شد، در بحبوحه‌ امیدواری برای اخذ مجوز‌های لازمِ این دارو، متاسفانه برخی رسانه‌ها آگاهانه یا ناآگاهانه به انتشار تیتر‌های نسنجیده دست زده و اقدام نادرست و عملکرد ناشیانه‌ای که در چنین شرایط حساس نباید رخ می‌داد اتفاق افتاد تا زمینه‌های مثبت ورود دارو به مرحله‌ تولید فراهم نشود و همه‌ بیماران فرصت استفاده از آن ا ازدست بدهند.

 این رفتار منجر به ایجاد فشار و هجمه‌هایی برای سازنده‌ دارو شد  تا از عرضه‌ آن ممانعت به عمل ‌آورد و برخی گمانه زنی‌ها حاکی از افزایش آمار مرگ و میر‌ها در استان ناشی از عدم عرضه‌ این دارو است و مسئولان و رسانه‌های خاطی در پیشگاه خداوند،باید پاسخگویی عده‌ی زیادی از بیماران بدحال کرونایی باشند. بی شک رسانه ها مسئولیتی خطیرتر از این داشته و دارند.

                               مدیر مسئول خبرگزاری تابناک در استان کرمانشاه 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار