فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:همانند سال های گذشته هم زمان با شروع فصل سرما سرپناه هایی برای اسکان افراد بی خانمان آماده کرده ایم.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 16 November 2020

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از آنجایی که در سطح شهر افرادی وجود دارند که محلی برای اسکان ندارند و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما این افراد دچار مشکلات بیشتری می شوند،بهزیستی استان مکان هایی را جهت اسکان چنین افرادی آماده سازی کرده است‌.

وی در ادامه گفت:این سرپناه های شبانه هر ساله خدماتی را به این افراد ارائه می دهد و امسال نیز مانند سال های گذشته آماده اسکان و ارائه ی خدمات لازم به افراد بی خانمان هستند.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه بیان کرد: ساعت فعالیت این اماکن در نیمه ی اول سال از ۸ شب و در نیمه ی دوم سال از۶ عصر تا ۸ و نیم صبح است.

محمدی تصریح کرد:امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط با سال های قبل متفاوت است و به منظور حفظ سلامت افراد ساکن این مراکز ظرفیت آنها را به نصف تقلیل داده و فاصله ی تخت ها را بیشتر کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد:برای جبران این موضوع شهرداری همکاری هایی با ما داشته و مراکز و سرپناه هایی را آماده کرده یا درحال آماده سازی آنها هستند تا سایر افراد که در مراکز ما اسکان نمی یابند به آنجا مراجعه کنند.

این مسئول رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز را بسیار بااهمیت دانست و تاکید کرد:تمام اقدامات بهداشتی در این اماکن صورت می گیرد؛از جمله رعایت فاصله ی استاندارد تخت ها و استفاده از وسایل بهداشتی برای افراد و ضدعفونی کردن مرتب این سرپناه ها که دو الی سه بار در هفته انجام می پذیرد تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید.

محمدی در پایان گفت: برای جلوگیری از ورود افراد ناقل بیماری کرونا هر روزه تب سنجی هایی را انجام می دهیم تا در صورت شناسایی چنین افرادی آنها را به مراکز درمانی جهت انجام سایر اقدامات معرفی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار