مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت:ارتباط کانون با اعضا از طریق فضای مجازی تداوم دارد و با استقبال بالای کودکان و نوجوانان رو به رو هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 16 November 2020

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا، ارتباط کانون به فضای مجازی و وبسایتkpf.ir انتقال یافته است؛ در این سایت کودکان و نوجوانان حق انتخاب دارند و می توانند در کتابخانه عضو شوند و به صورت مجازی کتاب مطالعه کنند، یا فیلم و انیمیشن ببیند.

وی در ادامه گفت: در این سایت اقدامات جدیدی مانند پویش قصه گویی و نقاشی برگزار می شود، همچنین گروه های مختلفی مانند انجمن های ادبی و نیز سایر انجمن ها مانند سرود و انجمن عروسکی برنامه هایی برگزار می کنند. تلاش بر این است که با چنین اقداماتی ارتباط خود را با کودکان و نوجوانان از طریق فضای مجازی حفظ کنیم و مشارکت ها ادامه داشته باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سایر اقدامات کانون اشاره کرد: اهدای کتاب از دیگر برنامه های کانون است بر این اساس مربی های سیار کانون به روستاهای محروم شهرستان هایی مثل ثلاث باباجانی و جوانرود رفته و به کودکان این بخش کتاب اهدا می کنند، همچنین نمایش عروسکی و برنامه های دیگری اجرا می کنند، تمام این اقدامات با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز و با حضور جمعیت کم انجام می شود.

فتاحی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که ارتباط تلفنی و مجازی با اعضا قطع نشود و مربی ها به صورت مداوم در حال تهیه محتواهای جذاب و شیرین برای اعضا هستند، بسیاری از اعضا نیز در مسابقات کانون شرکت کرده و افتخاراتی آفریده اند به عنوان مثال در مسابقات بین المللی نقاشی دست های پاک دو مدال طلا و چندین برگزیده داشتیم که این نشان از مشارکت و استقبال از برنامه های کانون در فضای مجازی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار