کرمانشاه - فرمانده راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه رتبه اول کشور در کاهش جانباختگان را طی سه ماهه دوم سال جاری کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 15 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،فضل الله شیری با اشاره به کاهش تلفات تصادفات درون شهری، اظهار کرد: در سه ماهه دوم سال جاری شاهد کاهش ۳۹ درصدی جانباختگان تصادفات درون شهری بوده‌ایم به گونه‌ای که تعداد افراد جان باخته ۱۷ نفر نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره اینکه بیشتر متوفیان و جانباختگان معابر شهری عابران پیاده هستند، افزود: بیشتر متوفیان در خیابان‌های اصلی قربانی تصادف شدند که عدم توجه به جلو رانندگان با توجه به کشته شدن ۱۹ نفر عابر پیاده در استان در صدر علل تصادفات هستند.

فرمانده راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: از تعداد ۲۷ نفر جانباخته تصادف در سه ماهه دوم ۲۰ نفر در شهر کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند و از همین تعداد ۲۱ نفر از آنها مرد و ۶ نفر زن بودند.

شیری گفت: ۱۶ نفر از افراد جان باخته در طول روز و ۱۱ نفر نیز در ساعات شب قربانی حوادث رانندگی شدند.

وی با اشاره به عوامل تلفات تصادفات، خاطر نشان کرد: معابر شهری استان بویژه در بحث زیرساخت‌ها و تسهیلات ترافیکی برای عابران پیاده تا استانداردهای آن فاصله بسیار زیادی دارد هرچند عامل انسانی (راننده و عابران پیاده) به عنوان عامل تأثیر گذار هم باید به وظایف خویش عمل کرده و با انجام اعمال مخاطره آمیز جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار