رییس‌جمهوری با بیان اینکه مدارس خشتی و گلی به تاریخ پیوسته است، گفت: روزانه حدود ٨ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی، نوسازی و تجهیزات مدارس توسط دولت اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 13 November 2020

 
 
                                                   خبر خوش روحانی درباره مدارس

 

به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های ملی در حوزه آموزشی، بهداشتی، رفاهی و درمانی در سی‌ودومین برنامه پویش ملی «تدبیر و امید برای جهش تولید» افزود: با اهتمامی که آموزش و پرورش برای خانه دانش آموزان انجام داده برای دولت بسیار مهم است.

روحانی افزود: روزانه ٢٧ کلاس ساخته شده و ٨٣ کلاس به سیستم نوین گرمایشی مجهز و ١٠ کلاس ایمن سازی می شود.

رییس جمهوری تصریح کرد: بسیار اهمیت دارد که دانش آموزان در کلاس های درس دغدغه ناامنی از نظر حفاظت و سرمایش و گرمایش کلاس نداشته باشند و با خیال راحت و آرام بتوانند کلمات معلمان را بشنوند.

روحانی گفت: مدرسه برای ما بسیار مهم است و افتتاح طرح های امروز برای همه مردم و دانش آموزان دلگرم کننده بوده و از افتخارات دولت است که روزانه حدود ٨ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی نوسازی و تجهیزات مدارس در دولت اختصاص یافته است.

اهم اظهارات رئیس جمهور را در ادامه بخوانید؛

* امیدواریم با کمک خیرین و مردم و همه آنهایی که در این مسیر بسیار مهم گام بر می‌دارند شاهد تحول بیشتری در زمینه کمیت و کیفیت مدارس برای دانش آموزان باشیم.

* از مسوولان آموزش و پرورش تشکر می‌کنم، هر خدمتی که به فرهنگیان کشور انجام شود خدمت به رشد علم و همچنین فرهنگ در جامعه به شمار می رود که بسیار حایز اهمیت است.

* افتتاح این مراکز رفاهی، نمادین است، اما برای روحیه کارکنان و معلمان آموزش و پرورش حایز اهمیت است، این اقدامات به این معنا است که دولت از همه توان و امکان خود برای رفاه معلمان و مسوولان آموزش پرورش استفاده می‌کند، این فضاها می‌تواند به رشد همفکری و هم‌افزایی و برنامه‌ریزی برای توسعه این حوزه کمک کند.

* امروز حرکت بسیار خوبی برای افتتاح یک هزار و ۵۵۰ طرح آموزشی و تربیتی در سراسر کشور انجام شد که امیدواریم برای همه ملت و فرهنگیان مبارک باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار