رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان ایلام؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان ایلام گفت: سهم ایلام از کل مجوزها ۰/۹ درصد در ۱۵ دستگاه اجرایی است که اکنون به دلیل شیوع کرونا این آزمون‌ها به نعویق افتاده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 11 November 2020

رحمت‌الله قیصوری گفت: مجموع کل این  مجوزها در سراسر کشور ۳۸ هزار ۱۱۴ مجوز در ۲۶ دستگاه اجرایی است که در این میان سهم ایلام از کل مجوزها ۰/۹ درصد در ۱۵ دستگاه اجرایی است.

وی افزود: آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان‌ها که قرار بود در آبان ماه برگزار شود لیکن به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام تصریح کرد: تعداد کل مجوزهای استخدامی ۳۳۰مجوز و  ۱۴۵ مجوز برای آقایان( ۴۳/۹۴) و ۷۹ مجوز برای خانم‌ها( ۲۳/۹۴درصد) و همچنین ۱۰۶ مجوز مشترک  (۳۲/۱۲درصد) عنوان کرد.

وی بیان کرد: تعداد دستگاه‌های اجرایی برای جذب ۳۳۰ نیروی انسانی در ۱۵دستگاه اجرایی استان است.

قیصوری خاطر نشان کرد: ۸۰ درصد سهمیه‌ها به ترتیب برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز اداره کل آموزش و پرورش، استانداری و بهزیستی است.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۳۰ مجوز تعداد ۲۰۱ نفر معادل ۶۹/۶۱ درصد سهمیه آزاد، ۱۰۱ نفر معادل ۳۰/۶۱ درصد کل داوطلبین که برای احراز سهمیه ۲۵ درصد ایثارگر، ۱۵نفر معادل ۴/۵۵ درصد سهمیه ایثارگران و ۱۳نفر معادل ۳/۹۴ درصد سهمیه ۳ درصد معلولین است./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار