ایرج صفایی در گفتگو با تانباک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: شرکت تعاونی روستایی زنان نودشه بر اساس شاخص ها و معیارهای ارزشیابی به عنوان شرکت تعاونی موفق در سطح استان در سال ۹۹ انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 10 November 2020

ایرج صفایی در گفتگو با  خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : این شرکت با سرمایه اولیه۱۱۵۰۰۰۰ ریال با تعداد ۳۰ نفرعضو در سال ۱۳۷۳ تأسیس شد، که هم اکنون ۲۷۱ نفر عضو داشته و حدود ۵ میلیارد ریال بیلان اقتصادی تعاونی از نظر دارائی و درآمد را دارا می باشد.

وی در ادامه یادآور شد: شرکت تعاونی روستایی زنان نودشه با تعداد ۹ نفر پرسنل شاغل ، فعالیتهایی نظیر صنایع دستی و گردشگری ، تولید و پرورش قارچ خوراکی ، تولید و فروش گیوه به تعداد ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ جفت در سال ، راه اندازی سالن غذاخوری ویژه بانوان ، یک واحد نانوایی و پخت و عرضه روزانه ۱۶۰۰ قرص نان لواش و تحویل به مشتری را دارد.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: از دیگر فعالیت هایی که در حال حاضر این شرکت تعاونی در دست اقدام دارد می توان به جمع آوری ، بسته بندی و عرضه انواع گیاهان دارویی خاص منطقه اورامانات اشاره کرد که همواره در کنار سایر فعالیت های دیگر خود در نمایشگاه های ملی و استانی عرضه می نماید.

صفایی در خاتمه بیان داشت: شرکت تعاون روستایی زنان نودشه به عنوان شرکت کار آفرین با برگزاری کلاس های آموزشی برای زنان روستایی منطقه، در راستای ایجاد کار و اشتغال در زمینه صنایع دستی و...و درآمدزایی ، بیش از ۵۰ نفر از زنان بی سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش قرار داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار