هم اکنون ۱۲۲ مدرس در زمینه آموزش خانواده در انجمن اولیا و مربیان فعالیت دارند و این نشان دهنده پتانسیل بالای این نهاد در امر آموزش خانواده‌ها است.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 09 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره دانش آموزی تربیت حکیمانه ۳ با محوریت نماز خبر داد.

محمد شعبانی در جلسه ای که به منظور بررسی اقدامات لازم به جهت برگزاری بیست و نهمین اجلاسیه قرآن، عترت و نماز با حضور حجت السلام ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز استان مازندران برگزار شد، تاکید کرد: نماز بالاترین ذکر وذکر اکبر است و لزوم گسترش فرهنگ آن در میان دانش‌آموزان با توجه به تاکید سند تحول بنیادین بر تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان، بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به استفاده از شبکه آموزشی شاد در جهت ترویج فرهنگ نماز، افزود: این شبکه علی رغم وجود برخی مشکلات در بعضی از ساعات شبانه روز به دلیل تراکم بسیار بالای آن به جهت استفاده دانش‌آموزان، می تواند بستر مناسبی به منظور اشاعه برنامه‌های فرهنگی و پرورشی باشد.

شعبانی در همین راستا با اشاره به کانال های موجود و توانایی ارتباطی این شبکه، افزود: هم اکنون کانال هایی برای مدیران و مشاوران به صورت جداگانه مشخص شده است که به کمک این شبکه می توان همزمان با تمام مدیران سطح استان به صورت تصویری ارتباط برقرار کرد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های پرورشی که در دوران شیوع بیماری کرونا انجام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به خانه نشینی و دور بودن دانش‌آموزان از فضای مدرسه، جشنواره های متعددی در زمینه های مختلف پرورشی همچون تربیت حکیمانه یک با محوریت سوره لقمان، تربیت حکیمانه دو با محوریت سوره حجرات و طرح مبین و بسیاری از طرح ها و جشنواره های برگزار شد که دانش‌آموزان مازندرانی توانستند در این زمینه ها به خوبی بدرخشند.

معاون پرورشی با اشاره به استفاده از ظرفیت اولیا ومربیان در زمینه های پرورشی، تاکید کرد: هم اکنون ۱۲۲ مدرس در زمینه آموزش خانواده در انجمن اولیا و مربیان فعالیت دارند و این نشان دهنده پتانسیل بالای این نهاد در امر آموزش خانواده‌ها است.

این مقام مسئول با اشاره به بیست و نهمین اجلاسیه قرآن، عترت و نماز، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته، مازندران افتخار میزبانی کشوری این اجلاسیه را داشت، اما در سال تحصیلی حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری همایش ها و جلسات به صورت حضوری، از هفته آینده در شهرستانها به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

محمد شعبانی با اشاره به برگزاری جشنواره تربیت حکیمانه ۳ ، افزود: این جشنواره با محوریت آیه ۴۵ سوره عنکبوت از تاریخ ۲۰ آبان ماه لغایت پایان آذر ماه در حوزه های پژوهشی، ادبی، هنری و آوایی در میان دانش‌آموزان مازندرانی در شبکه آموزشی شاد برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار