استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه گفت:با توجه به تشدید ویروس کرونا در استان و عدم توجه مردم برخی مشاغل غیر ضروری در استان تعطیل می شوند.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 07 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد کرونا استان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط خوبی در استان نداریم، و برخی محدودیت ها دوباره تمدید خواهد شد،مشاغل غیرضروری گروه۲، ۳ و ۴  نیز  از ساعت شش عصر از ۲۰ آبان  تعطیل می‌شوند.

وی افزود: اگر تعداد  بیماران بستری کرونا در استان به ۱۴۰۰ برسد، شاید دیگر جایی برای بستری این بیماران نداشته باشیم، هر چند در تدارک ایجاد یک بیمارستان صحرایی هم هستیم در حال حاضرحدود ۳۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان وجود دارد که حدود ۳۵ درصد این ظرفیت در اختیار بیماران کرونایی است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:متاسفانه برخی مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در بازدیدی که از سطح شهر داشتیم برخی از جوانان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و بدون ماسک در سطح خیابان‌ها قدم می‌زنند که این شرایط واقعا نگران کننده است.

بازوند گفت: اگر نیاز باشد منع رفت و آمد از ۹ شب تا چهار صبح هم اعمال خواهد شد تا مردم مجبور شوند در منازل بمانند و دورهمی‌ها تعطیل شود.

وی تصریح کرد:میزان مرگ و میر در بیماران کرونایی بالارفته و بطور متوسط در هر ۷۰ دقیقه یک بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست می‌دهد که واقعا نگران کننده است و باید این آمار کمتر شود.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت:مردم حتی الامکان از تردد‌های غیر ضروری بپرهیزند و در صورت لزوم از ماسک استفاده نمایند و از حضور در اجنماعات و دور همی‌های خانوادگی بپرهیزند تا مانع تشدید این ویروس در استان شویم.
 
 با بیان اینکه این محدودیت‌ها برای حفظ جان انسانهاست، گفت: از مردم استان می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند تا از این بحران بگذریم، در غیراین صورت مجبوریم محدودیت‌های بیشتری اعمال کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار