انتقاد امام جمعه دهدشت
وحدانی فر با بیان اینکه حرف‌ها فقط جلسه ای شده و صورت اجرایی پیدا نمی‌کنند گفت: می‌گویند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، اما جریمه‌ای نیست و ترددها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 06 November 2020
امام جمعه دهدشت از فقر فرهنگی به عنوان مهمترین عامل شیوع انتشار ویروس کرونا در کهگیلویه نام برد و گفت: متاسفانه برخی مسئولان با انتشار مراسمات چندین هزار نفری، مروج فقر فرهنگی هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در نشست اضطراری شورای سلامت در دهدشت یکی از مصادیق تقوا در اسلام را نهی از ضرر عنوان و اظهارکرد: ویروس کرونا یکی از مصادیق بارز این حدیث است و همه باید نسبت به جلوگیری این ویروس اهتمام بورزیم.
وی از فقر فرهنگی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل انتشار ویروس کرونا در شهرستان نام برد و تصریح کرد: وقتی در یک مراسم تشییع چندین هزار نفر شرکت می‌کنند و نماز میتی که تنها پنج تکبیر واجب دارد، می‌آیند چندین سخنران و" تشمال" اجرا می کنند، و این چیزی نیست جز فقر فرهنگی.
حجت‌الاسلام وحدانی فر بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولین ما خودشان با استوری کردن برخی مراسمات ترویج فقر فرهنگی را در جامعه رایج می‌کنند.
وی با توجه به انتشار برخی کلیپ‌ها در خصوص مردم دیشموک گفت: برخی این تصاویر و کلیپ‌ها واقعیت ندارند و شان نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برد، نهادهای امنیتی اجازه ندهند هر دوربین به دستی از دیشموک فیلم تهیه و در فضای مجازی نشر دهد.
امام جمعه دهدشت افزود: برخی افراد دوست دارند فقیر زندگی کنند در حالی که چندین خانه و سرمایه در سایر شهرستان‌ها دارند، و ما اینگونه دچار فقر فرهنگی هستیم، بعد می گویند چرا مسئولان کاری نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه تجربه نشان داد کار فرهنگی در مسئله کرونا پاسخ نمی‌دهد بیان کرد: وضعیت خیلی نگران کننده است و باید از قوه قهریه استفاده کرد.
به گزارش ایسنا، وحدانی‌فر دوگانگی ستاد ملی مقابله با کرونا را از دیگر معضلات عنوان تصریح کرد: بازگشایی آموزش و پرورش چه ضرورتی دارد؟ اگر یکسال آموزش و پرورش تعطیل شود هیچ اتفاق نمی‌افتد، آب نیست که مایه حیات باشد، تا کی باید خودمان را گول بزنیم؟
وی با بیان اینکه حرف‌ها فقط جلسه ای شده و صورت اجرایی پیدا نمی‌کنند گفت: می‌گویند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، اما جریمه‌ای نیست و ترددها همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار