رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا محدودیت‌های یک هفته‌ای اعمال شده است و با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 31 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،رضا سلیم ساسانی ، اظهار کرد: ستاد کرونا استان کرمانشاه روز شنبه چهار آبان با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا و قرار گرفتن کرمانشاه در وضعیت قرمز، مصوب کرد که به مدت یک هفته محدودیت‌های کرونایی اعمال و برخی از اصناف تعطیل شوند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه کلیه فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، قنادی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، تالارها، نمایشگاه‌های تخصصی، کلیه آموزشگاه‌ها، رستوران‌ها (به صورت بیرون بر مجاز است)، قهوه خانه و کافه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و استخرها، مدارس، دانشگاه، حوزه‌های علمیه و بازار طلا فروش‌ها تعطیل خواهند بود.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به تشکیل گشت‌های مشترک در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها، تصریح کرد: گشت‌های مشترک نظارت با حضور نمایندگانی از دادستانی، فرمانداری، سازمان صمت، اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی تشکیل شده و با متخلفانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را نقض یا به آن عمل نکنند برخورد خواهند کرد.
وی ادامه داد: در روزهای قبل توسط این گشت‌ها با متخلفین برخورد و چندین تالار و رستوران بعد از صورتجلسه لازم پلمب شده است.

ساسانی با اعلام نارضایتی از صنف کبابی‌ها، گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا، رستوران‌ها و کبابی‌ها می‌توانند تنها در صورت فروش غذای بیرون‌بر می‌توانند فعالیت داشته باشند؛ اما متأسفانه بیشترین تخلفات را از این صنف طی روزهای اخیر داشته‌ایم که از اتحادیه این صنف خواسته‌ایم نظارت بیشتری بر این مساله داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از بازاریان، اصناف و اتحادیه‌های کرمانشاه گفت: انشاالله با رعایت حداکثری اصناف کرمانشاهی وضعیت شیوع بیماری کرونا بهتر شود و تعداد مبتلایان کاهش پیدا کند تا شرایط به حالت عادی برگردد.

گفتنی است، ساسانی از احتمال ادامه محدودیت و تعطیلی‌ها در صورت ادامه شرایط قرمز در کرمانشاه خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار