رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۱۰ روز اول آبان‌ماه نسبت به ۱۰ روز اول مهرماه ۴۵ درصد افزایش موارد مرگ ناشی از کرونا را در استان شاهد بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 31 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمودرضا مرادی، اظهار داشت: در استان کرمانشاه تاکنون ۸۷۵ بیمار با معیارهای تشخیص ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند که میانگین سنی مرگ در مردان ۶۶ و در زنان ۶۷ سال بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۹ درصد مرگ‌های کرونایی استان در مردان اتفاق افتاده است،ادامه داد: بیشترین تعداد مرگ‌ها در رده سنی ۵۵ ساله و با ۷۹ درصد رخ داده است، البته در تمامی رده‌های سنی شاهد مرگ بیماران بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به طور میانگین در مهرماه هر روز ۷ فوت و در آبان‌ماه هر روز ۱۰ فوت براثر کرونا ثبت شده و تعداد فوت‌ها در مهرماه نسبت به شهریور ۶۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در ۱۰ روز اول آبان‌ماه نسبت به ۱۰ روز اول مهرماه ۴۵ درصد افزایش موارد مرگ را شاهد بوده‌ایم.

مرادی با اشاره به بستری ۱۷ هزار و ۴۶۲ بیمار از ابتدای اپیدمی تا حال حاضر در بیمارستان‌های استان، گفت: تعداد بیماران در مهرماه نسبت به شهریورماه ۵۹ درصد و ۱۰ روز اول آبان‌ماه نسبت به ۱۰ روز اول مهرماه ۵۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۳۰ تخت‌، مهیای خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شده و یک‌هزار و هفت بیمار مبتلا در بیمارستان‌ها تحت مراقبت هستند.

وی گفت:در حال حاضر غیر از دو بیمارستان خصوصی در شهر کرمانشاه در تمام بیمارستان‌های استان بیماران مبتلا به کرونا بستری هستند که بیش از ۳۰ درصد آنان در شهرستان‌ها هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار