استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه ازتمدید تعطیلی در۶ شهرستان اسلام آباد غرب، پاوه، جوانرود، هرسین، سرپل ذهاب و گیلان غرب خبرداد و افزود: تعداد بیماران بستری شده کرونا در بیمارستان‌های استان دو برابر بیمان ترخیصی شده است.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 31 October 2020

تعداد بیماران بستری در کرمانشاه دو برابر بیماران ترخیصی شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز جلسه ستاد کرونا با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولین استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، در این جلسه هوشنگ بازوند با تبریک میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت و گرامی داشت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: حال و روز استان از نظر شیوع ویروس کرونا خوب نیست روزانه دو برابر بیمارانی که از بیمارستان ترخیص می شوند، بیمار بستری می شود.

وی افزود: طی نقشه راهی که اسفند ماه در ستاد استانی کرونا تنظیم شده بود ما چشم انداز بستری ۱۰۰۰ نفر را پیش بینی کردیم که مهر ماه این سند را تغییر دادیم،امروز بستری های استان از ۱۰۰۰نفر عبور کرده و با توجه به شرایط حاد استان بیمارستان های ارتش،سپاه و تامین اجتماعی درگیر بستری های کرونا هستند و اگر این روند افزایشی ادامه یابد، باید بیمارستان های صحرایی با هزینه های سنگین در سطح استان برپا شود که با توجه به شرایط مالی امیدواریم بتوانیم با تدبیر از این روند افزایشی جلوگیری کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به جلسه ستاد ملی کرونا با مقام معظم رهبری و وضعیت حاد کشور از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: باید بازنگری اساسی در ستاد کرونا صورت بگیرد و قرارگاه عملیاتی به فرموده مقام معظم رهبری تشکیل شود، طبق فرموده مقام معظم رهبری محدودیت ها را وزارت بهداشت تعین می کند که در استان ما ملاک دانشگاه علوم پزشکی است.

بازوند با تاکید بر تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید تعطیلی ۴۳ شهرستان کشور تصریح کرد: تعطیلی در ۶ شهرستان اسلام آباد غرب،جوانرود،پاوه،هرسین،سرپل ذهاب و گیلان غرب تا یک هفته دیگر تمدید شد و در شهر کرمانشاه نیز گروه های شغلی ۳ و ۴ همچنان تعطیل خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ساعات کاری ادارات استان همچنان ۸ صبح تا ۱۲ ظهر می باشد افزود: دادگستری استان از این قاعده مستثنی است،مطب پزشکان متخصص پوست و زیبایی و مطب پزشکان عمومی که کار پوست و زیبایی انجام می دهند تا یک هفته تعطیل هستند و جلسات رسمی ۱۵ نفر بیشتر ممنوع می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار