غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی از برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان و هفته وحدت به صورت مجازی خبر داد و گفت: فضاسازی‌های شهری مربوط به این مناسبت‌ها در سطح شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 31 October 2020

غلامرضا مرتضوی در گقتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به تقارن 13 آبان و هفته وحدت اظهار کرد :از 12 الی 17 ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است و باید طرح های تبلیغی در سطح شهر تلفیقی از هفته وحدت و 13 آبان باشد.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت این دو مناسبت ملی ادامه داد: بنا به شرایط موجود و وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، لذا این برنامه ها با اولویت اجرا در فضای مجازی و فضا سازی های سطح شهر برگزار خواهد شد.

مرتضوی با محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) یادآور شد : در فرانسه که خود را مدعی آزادی بیان می داند، به نبی مکرم اسلام صلی الله توهین می شود این در حالیست که امروزه اسلام در کشورهای اروپایی رشد چشمگیری پیدا کرده است.

وی افزود: گسترش چشمگیر دین مبین اسلام و به وجود آمدن روند روبه رشد اسلام خواهی در این کشور ها موجب رعب و وحشت سردمداران برخی از کشور های اروپایی شده است.

نورافشانی در برخی از نقاط شهر سنقر در شب هفدهم ربیع الاول و 13 آبان، اجرای ندای گلبانگ الله اکبر همزمان در مساجد شهر، راه اندازی کاروان سیار  شادی در سطح شهر و چند روستا بویژه نقاط محروم با محوریت هفته وحدت و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برگزاری مسابقه فرهنگی، اجرای کلیپ با موضوع جنایات آمریکا ، 13 آبان  و هفته وحدت در شبکه شاد، فضاسازی و نوشتن و نصب بنر با موضوع 13 آبان و هفته وحدت و شعار مرگ بر آمریکا در سطح شهر، نصب  بنر  تمثال مبارک  شهدای دانش آموز در سطح شهر، انتشاربخشی از وصیت نامه شهدا به منظور آشنایی اولیا و دانش آموزان با شهدای منطقه در شبکه شاد، صدور بیانیه دانش آموزی، حوزوی،دانشجویی و تشکل های سیاسی به مناسبت 13 آبان و هفته وحدت، برگزاری نمایشگاه مجازی و مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در شبکه های اجتماعی و شاد، اجرای طرح آمران سلامت و انتشار احادیث پیامبر (ص) از برنامه هایی است که به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان و هفته وحدت در شهرستان سنقروکلیایی برگزار میشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار