عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:با توجه به تشدید ویروس کرونا،اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان در حال اجرا است ولی متاسفانه قاریان مجالس ترحیم در شهرستان بی توجه به هشدارها در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 31 October 2020

عبادالله کنجوریان در گقتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در بازدید تعدادی از اصناف درخواست کردیم به سلامت مردم احترام بگذارند و با تعطیلی واحد های خود با مردم و مسئولان همگام باشند و اگر به سلامت مردم توجهی ندارند حداقل مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.

وی خاطر نشان کرد:در وضعیت نگران کننده ای هستیم و از مردم بزرگوار دارالمومنین هرسین میخواهیم تابو رودرواسی را بشکنند و در مراسمات ترحیم شرکت نکنند.گویا زنگ خطر به گوش قاریان مجالس ترحیم و صاحبان این مجالس نرسیده است .

کنجوریان تاکید کرد: علیرغم تذکرات داده شده متاسفانه قاریان و صاحبان مجالس عزا به هشدار ها پایبند نبوده و با سوء استفاده از رودرواسی مردم به فکر کسب درآمد و برگزاری مراسم خود هستند.

فرماندار شهرستان هرسین در پایان گفت: متوجه شرایط اقتصادی ، اجاره بالای واحد های استیجاری و چک های برگشتی کاسبان هستیم ولی واقعا حتی تصور ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده و آثار منفی در روح و روان انسان دارد.

منبع: تابناک
برچسب ها: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار