مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از استقرار 538 پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 08 September 2015
تابناک به نقل از خبرگزاری فارس در گفتوگو با مدیر کل کمیته امداد امام (ره) 
حسین خدرویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: 538 پایگاه جشن عاطفه‌ها طی روزهای 25 لغایت 27 شهریورماه سال‌جاری در استان مستقر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه شعار جشن عاطفه‌های امسال را "مهر در انتظار همدلی" بیان کرد و گفت: این جشن با همکاری کمیته امداد، صداوسیما، بسیج مستضعفان، آموزش و پرورش و... برگزار خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، در روزهای برگزاری جشن عاطفه‌ها پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلاهای نماز جمعه استان کرمانشاه، سطح معابر، مساجد، مراکز نیکوکاری و مراکز بسیج روستایی مستقر می‌شوند.

خدرویسی با اشاره به برپایی سه ستاد اصلی در شهرستان کرمانشاه، بیان داشت: طی روزهای برگزاری جشن عاطفه‌ها 30 مرکز نیکوکاری نیز در استان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی اعلام آمادگی کرده که در کنار ستادهای اصلی سه غرفه و در هر شهرستان نیز یک غرفه برای فروش نوشت‌افزار دایر کند، افزود: این مجمع 20 درصد از مبلغ فروش کل محصولات خود را به نیازمندان اهدا ‌می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از برپایی سه غرفه برای فروش محصولات و تولیدات شغلی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در کنار ستادهای مذکور با اولویت تولیدات کیف و کفش خبر داد.

خدرویسی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در یک‌هزار و 28 پایگاه مستقر در آموزشگاه‌ها و مدارس استان نیز برگزار می‌شود، یادآور شد: هشتم مهرماه زنگ نیکوکاری در همه مدارس استان با هدف جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و والدین آنها به صدا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در پایگاه‌های مدارس به سازمان آموزش و پرورش برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود، گفت: امسال هم‌زمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها بیش از دو هزار و 500 نیروی رسمی، غیررسمی و افتخاری در اجرای این جشن با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در جشن عاطفه‌های سال گذشته مردم خیر استان کرمانشاه بیش از 550 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار