مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان خبر داد:
مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان گفت: اجلاس استانی نماز از ۱۵ آبان به مدت یک ماه به‌صورت تلویزیونی و مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد برای ۱۲۳ هزار دانش‌آموز استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 29 October 2020
 
برگزاری اجلاس استانی نماز برای ۱۲۳ هزار دانش‌آموز سمنانی

به گزارش تابناک سمنان محمد دستورانی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه اجلاس استانی نماز از ۱۵ آبان به مدت یک ماه به‌صورت تلویزیونی و مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد برای ۱۲۳ هزار دانش‌آموز استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: پیش اجلاسیه نماز در یازده شهرستان منطقه و استان با مشارکت آموزش‌وپرورش و مدیران یک هزار و ۱۰۰ مدرسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این طرح با شعار «نماز، مسجد، مدرسه، منزل» برگزار می‌شود، افزود: این اجلاسیه باهمت ستاد اقامه نماز استان و مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان برگزار خواهد شد.

تجلیل از فعالان اقامه نماز در مدارس استان سمنان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه سمنان در بین استان‌های کشور جزو پنج استان برتر و پیشرو در استفاده از شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) است، تصریح کرد: هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه نماز استان، از فعالان اقامه نماز در مدارس استان تجلیل می‌شود.

دستورانی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش استان در ارزیابی کمیت و کیفیت اجلاسیه نماز در سال گذشته شایسته تقدیر ویژه شناخته‌شده است.

معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر استان سمنان در اقامه نماز

دبیر شورای اقامه نماز استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه وضعیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی استان و ارزیابی عملکرد، دستگاه‌های برتر در سال گذشته معرفی و تقدیر خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین بابیان اینکه اجلاس استانی نماز و جشنواره سرود نماز در استان سمنان با توجه به شرایط بیماری کرونا برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بخشی از برنامه‌های اجلاس نماز به تولید محتوا و آثار هنری نماز اختصاص خواهد داشت.

وی گفت: در اجلاس استانی نماز از دستگاه‌های فعال و برتر تجلیل به عمل خواهد آمد و گروه‌های فعال در تهیه محتوا در فضای مجازی در امر نماز شناسایی شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار