مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: قرآن کریم از جهانی شدن اسلام خبر داده است و سردمداران غرب از گسترش و نفوذ اسلام در بین جوامع واهمه دارند.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 29 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حجت الاسلام یوسف احمدی در محکومیت حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: در بعضی آیات قرآن کریم خداوند متعال از جهانی شدن دین اسلام خبر می‌دهد حتی اگر کافران و مشرکان اکراه داشته باشند.

وی افزود: نشریه شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان اقدام به اهانت و چاپ کاریکاتورهای موهن از پیامبر مهر و رحمت، پیامبر اخلاق و مهربانی کرده که مورد محکومیت تمام بشریت از هر دین و مذهب و قوم و قبیله و فکر و اندیشه‌ای قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: چگونه در کشوری که دارای میلیون‌ها مسلمان است به بهانه آزادی بیان به اعتقادات و باورهای شهروندانش اهانت می‌کنند؟ آیا توهین با آزادی عقیده و آئین آنان سازگار است؟

وی گفت: رئیس جمهور فرانسه که باید به عنوان نماینده مردم در عالی‌ترین سطح حاکمیتی کشور فرانسه که کشورش را مهد دموکراسی و داعیه‌دار آن می‌داند به خود اجازه می‌دهد به عنوان آزادی بیان به دین، مذهب، اندیشه و تفکر میلیون‌ها مسلمان پیرو پیامبر مکرم اسلام (ص) در جهان اهانت کند.

احمدی با اشاره به ویژگی‌های آزادی در غرب، تصریح کرد: در خود منظومه‌های آزادی فیلسوفان سیاسی غرب، آزادی باید با مسئولیت پذیری همراه باشد و کسی حق ندارد به بهانه آزادی بیان به عقاید دیگران از جمله دین و آئین دیگران را مورد تمسخر و اهانت قرار دهد.

وی ادامه داد: امروز نام محمد محبوب ترین نام، قرآن کریم بهترین کتاب و اسلام برترین دین در نزد جوانان و نخبگان و شهروندان اروپایی و فرانسوی است و سردمداران غرب باید بدانند با این اقدامات نقاب آزادی را از چهره بر می‌دارند.

احمدی با اشاره به نفوذ اسلام در اورپا و آمریکا، گفت: امروز صدها سوال از تناقض‌های رفتاری و سیاست اعلامی و اعمالی ذهن جوانان مسلمان و غیر مسلمان در فرانسه و اروپا و جهان را به خود مشغول کرده است و این چنین می‌شود که قرآن کریم یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها بر اساس آمار خودشان می‌شود و قطعاً این مساله بیشتر از این در فضای مجازی پیش آمده است.

وی ادامه داد: استفاده کاربردی از واژه مقدس آزادی و آزادی بیان برای اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و حمایت از نشریه شارلی ابدو و چاپ کاریکاتور موهن نشان دهنده استیصال لیبرال دموکراسی برای جلوگیری از روند فزاینده گسترش و گرایش به اسلام در اروپا و فرانسه است، به ویژه علاقمندی به اسلام سیاسی و انقلاب اسلامی که منجر به شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی در جنوب غرب آسیا از یمن تا فلسطین است که ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در این جبهه مانع شکل گیری خاورمیانه جدید مورد نظر آمریکا و اروپا شده‌اند.

احمدی با بیان اینکه جبهه حق همیشه پیروز است، گفت: اسلام سیاسی دست ساز غرب یعنی داعش نیز نتوانست خیلی دوام بیاورد و قاسم سلیمانی‌ها، ابومهدی‌ها، سید حسن نصرالله‌ها، عبدالملک الحوثی‌های اسلام سیاسی که در مکتب انقلاب اسلامی تربیت شده‌اند مانع و سد راه اهداف خبیث آنان شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار