رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 12 نفر بودهاست.
کد خبر: ۹۱۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 29 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی محمدی ، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۹۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۳۱۳ بیمار از این تعداد (۳۲ درصد) در بیمارستان‌های شهرستانه‌ا و مابقی در شهر کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: ۶۰۰ نفر از این تعداد در بخش‌های ایزوله و ۱۷۹ نفر در بخش‌های عادی و ۱۳۰ نفر در آی‌.سی‌.یو و ۳۲ نفر حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) وصل هستند.

وی تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 12 نفر بوده که با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۴۹ نفر رسیده است.

محمدی در پایان از هم‌استانی خواست، که از خود مراقبت کنند و اجازه ندهند این ویروس به حریم و زندگی آن‌ها تجاوز کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار