مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه‌اندازی سامانه تحت وب سوادآموزی جهت انجام هر چه بهتر فعالیت‌های سوادآموزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 29 October 2020

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: باید آموزش دهنده های فعال در سامانه که حداقل یک سوادآموز تحت پوشش برده باشند و آموزش دهندگانی که در سال ۱۳۹۸ در سامانه سوادآموزی فعال شده اند اما موفق به جذب سوادآموز نشده اند و در سال جاری تمایل به همکاری در آموزش سوادآموزان دارند، شخصا از طریق سامانه به دریافت استعلام سوادآموزان اقدام  کنند.

وی خاطر نشان کرد: این مهم نیازمند فعال سازی آن‌ها در سامانه مذکور بعد از ارسال کد ملی به سر شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ و دریافت نام کاربری و کلمه عبور می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: در سال جاری تعداد ۹۹۰۰ نفر در دوره های مختلف سوادآموزی، تحکیم، انتقال و icdl با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مشارکت پذیر و موسسات غیر دولتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

یزدان پناه تصریح کرد:آموزش‌دهندگان، فرهنگیان و کارمندان در بستر سامانه تحت وب مجاز به همکاری در فرآیند آموزش به سوادآموزان می‌باشند.

وی در پایان تاکید کرد:تمامی فرهنگیان و کارمندانی که تمایل دارند در فرآیند آموزش سوادآموزان همکاری داشته باشند، می‌توانند کد ملی خود را از طریق شماره تلفن همراهی که بنام آنان خریداری شده است و در سامانه سوادآموزی ثبت می گردد، حداکثر تا تاریخ بیستم آبان ماه سال جاری به سر شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک نمایند، تا نام کاربری، کلمه عبور و لینک راهنمای استفاده از سامانه برای آن‌ها ارسال  شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار