معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در استان به بیش از یک هزار و 200 نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد
کد خبر: ۹۱۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 28 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، علیار راستگو امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تسلیت درگذشت دو تن از مسئولان آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: مقوله آموزش، موضوعی بسیار مهم است که تعطیلی‌بردار نیست و باید این مهم تا عادی شدن شرایط به شکل غیرحضوری برگزار شود.

وی گفت: مرحوم عدالتخواه و مرحومه حقایی از فرهنگیان متخصص و کاربلد استان بودند که به نمایندگی از مدیریت استان، ضایعه درگذشت آنها را به خانواده‌های ایشان و جامعه فرهنگیان استان تسلیت می‌گوییم.

راستگو با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: نظارت‌ها بر رعایت تمامی مصوبات ستاد کرونا در راستای کاهش هرچه بیشتر مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری ادامه می‌یابد.

وی از افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در استان به بیش از یک هزار و 200 نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد و افزود: متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به شدت افزایش یافته و به طور میانگین روزانه 17 تا 26 نفر از هم استانی‌ها را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی از تشدید محدودیت‌ها در چند شهرستان استان به دلیل افزایش قابل توجه آمار مبتلایان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: امیدواریم با اتخاذ این تدابیر و افزایش فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی، بتوانیم به وظیفه خود در زمینه کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا عمل کنیم.

راستگو در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان در آموزش غیرحضوری و مجازی دانش‌آموزان استان، تاکید کرد: برخی مردم از قطع و وصل‌های مکرر برنامه شاد انتقاد می‌کنند که مدیریت آموزش و پرورش استان باید پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهد.

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه به برخی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 88 درصد دانش‌آموزان استان برای ادامه تحصیل و خود از شبکه شاد استفاده می‌کنند.

سایر اعضای شورای آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در موضوعات مختلف فرهنگی و آموزشی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار