ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: محدودیت های ٢٢ گانه کرونایی از سوی مردم جدی گرفته نمی شود، همین امر از اثرگذاری محدودیت ها کاسته است.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 28 October 2020

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در موج سوم کرونا تعداد بیماران بستری به بیش از ٨٠٠ نفر افزایش یافته، مردم پروتکل های بهداشتی را کمتر رعایت می کنند و وضعیت مرکز استان نسبت به شهرستان ها وخیم تر است، متاسفانه روز گذشته، باغ ها و تالارهای پذیرایی باز بوده اند.

وی با ابراز نگرانی از عواقب ناشی از عدم رعایت محدودیت های کرونایی، افزود: از همکاری سازمان های ذیربط، فرمانداری، دادستانی، استانداری و ادارات صنفی کمال تشکر را داریم، با این وجود در مجموع میزان رعایت واحدهای صنفی ضعیف و محدودیت های ٢٢ گانه خیلی اثر گذار نبوده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: برای مقابله با موج سوم، باید تمامی اصناف تعطیل می شدند تا شاهد اثرگذاری کامل محدودیت ها باشیم، مراسم ختم و آرامستان ها نیز از دیگر معضلات عمده است.

شکیبا تاکید کرد: از ۸ صبح روز دوشنبه که قرار بود تعطیلات آغاز شود، نامه های متعددی به ستاد نظارت اصناف ارسال کردیم و انصافا استانداری در این مورد پای کار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار