امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: پیشرفت چشمگیر اسلام باعث خشم و استیصال دنیای استکبار شده و اهانت های صورت گرفته به ساحت پیامبر مکرم (ص) نشان دهنده استیصال و درماندگی آنان است.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 28 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب  با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) افزود: نشریه فرانسوی که یکبار دیگر کاریکاتور اهانت به پیامبر (ص) را بازنشر کرده، مورد حمایت رییس جمهوری فرانسه قرار گرفت که شعارهای حمایت از حقوق بشر آن ها گوش جهان را کر کرده است.

وی این گونه اقدامات را نادیده گرفتن حقوق مسلم بیش از یک میلیارد نفر از مسلمانان جهان به بهانه آزادی بیان، اعلام کرد.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: جسارت روزنامه نگار هتاک فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) اعلام جنگ با مسلمانان است و دولت های اسلامی می توانند با فراخواندن سفرای خود از کشور فرانسه کمترین واکنش خود را در پشتیبانی از ابراز انزجار مردم مسلمان در کشورهای اسلامی نشان دهند.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: برای جلوگیری از تکرار اهانت سریالی دنیای کفر به مقدسات مسلمانان، اتحاد دولت ها و مردم کشورهای اسلامی یک امر ضروری و مهم است.

وی ادامه داد: پیشرفت اسلام به صورت عالم گیر، کشورهای اروپایی و غرب را درنوردیده و تشنگان حقیقت دین را با خود همراه می کند از این رو نگرانی دولت های استکبار و استعمارگر فزونی پیدا کرده است.

او گفت: حافظه تاریخی یک ملت نباید ضعیف شود و کشور فرانسه گذشته از فروش «هواپیمای میراژ» به صدام ملعون در جنگ تحمیلی امروز نیز پناهگاه امن تروریست های منافق شده و تاکنون بر ضد مسلمانان و مقدسات آن ها، لحظه ای کوتاه نیامده است.

امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: شایسته است رییس جمهوری کشورمان در خصوص توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) موضع گیری کند و ضمن کمترین اقدام با اخراج سفیر فرانسه، نگرانی عمیق مردم مسلمان ایران را به گوش مکرون هتاک برساند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار