علی کریمی در گفتگو با تابناک:
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقروکلیایی گفت: در چند روز اخیر ۷ مراسم عروسی در شهرستان لغو و متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 28 October 2020

علی کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به وضعیت بسیار حاد شهرستان از نظر بیماری کرونا، تذکرات لازم به افرادی که قصد برگزاری مراسمات را داشتند داده شد که این اقدام در این شرایط مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی جامعه محسوب می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه تعدادی از همشهریان به این موضوع توجهی نکردند و با برگزاری مراسن عروسی و سلامتی جامعه را به خطر انداختن که در این راستا 7پرونده تشکیل و به مراجع محترم قضایی معرفی شدند.

کریمی اظهار داشت: از همه همشهریان تقاضا دارم که با برگزاری مراسم عروسی و سوگواری، سلامتی جامعه را به خطر نیندازید و از برگزاری این مراسمات جدا اجتناب نمایند.

وی هشدار داد :در صورت مشاهده هرگونه مراسم عروسی و فاتحه در سطح محلات و روستاها،ضمن تعطیلی مراسم، بانیان مراسم (داماد و برگزار کننده مراسم )بازداشت خواهند شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان همچنین از مردم خواست گزارشات خود در این زمینه را به شماره تماس های ۱۹۰ , ۱۱۰ و ۴۸۴۲۲۰۶۱ ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار