جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت:با توجه به هشدارهای داده شده برخی مردم نسبت به این ویروس کم توجه هستند و به این خاطر اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 28 October 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد کرونای استان کرمانشاه، برای کنترل بیماری کرونا ،ضمن اعمال محدودیت هایی در تمام استان تعدادی از شهرستان ها ، از جمله سهرستان اسلام آبادغرب به دلیل قرمز بودن و قرار گرفتن در وضعیت فوق پر خطربه مدت یک هفته از دو شنبه ششم مهر ماه تعطیل  شدند.

وی افزود: این تعطیلی شامل تمامی ادارات ، بانک ها،دفاترخدمات رسان ، بازار و اصناف مختلف به استثنای فروشگاهای مواد غذایی ، سوپر مارکتها ، نانوایی ها ، قصابی ها ، میوه فروشی ها ، لبنیاتی ها ، تعمیرگاهها ، فوریتها، داروخانه ها ، بیمارستان، مراکز درمانی ،نظامی وانتظامی و ادارات خدمات رسان میشود.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: برای کمک به سلامتی مردم و اجرای موفق این تعطیلی یک هفتگی، نیازمند عزم و همراهی وهمکاری مشارکت‌جویانه همه شهروندان  ،بویژه اصناف  هستیم.

حیدری تاکید کرد: مردم به اعمال محدودیتها توجه نمی کنند و با توجه به هشدارهای فروان باز در مراسم سوگواری و غزاداری شرکت می کنند و این جای تاسف دارد امیدواریم مردم برای حفظ جان خود و خانواده هایشان از تردد های غیر ضروری و حضور در اجتماعات خود داری کنند .

وی در پایان گفت: تا حد امکان از تردد غیر ضروری بپرهیزید و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید .

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار