تفاهم نامه مشترک بین شرکت آب و فاضلاب، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای مدیریت بهینه مصرف آب امضا شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 27 October 2020
مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان در حاشیه امضای تفاهم نامه سه شنبه‌های شادابی گفت: با شیوع کرونا موضوع آموزش به بستر فضای مجازی منتقل شد و ما هم بر همین اساس تغییر راهبرد دادیم و مسئله مصرف بهینه آب را در این فضا دنبال می‌کنیم.

هاشم امینی با بیان این که در شرایط کرونا مصرف آب افزایش یافته است، افزود: براساس این تفاهم نامه در تلاش هستیم از ظرفیت شبکه شاد آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه براساس این تفاهم نامه محتوای مورد نیاز این طرح را شرکت آب و فاضلاب تهیه می‌کند، گفت: آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر سه‌شنبه این محتوا‌ها را در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.
در مراسم امروز زنگ آب نیز به صورت نمادین و با هدف فرهنگ سازی و مدیریت مصرف زده شد و همچنین از نمایندگان فعال آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در زمینه تولید محتوا برای مصرف بهینه آب تلاش کردند، تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار