تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در استان و شهرستان های تابعه بخصوص وضعیت بحرانی در شهرستان اسلام آباد غرب لازم شد محدودیت های ویژه ای اعمال شود ولی متاسفانه با توجه به هشدارهای داده شده برخی مردم توجهی نکرده و نمی کنند.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ 27 October 2020

یه گزارش خبرنگار تابناک  کرمانشاه،محدودیت های اخیر کرونایی منجر به تعطیلی یک هفته ای 5 شهرستان استان کرمانشاه از جمله اسلام آباد غرب شد، علی رغم اعلام هشدار های مکرر و آغاز موج سوم ویروس کرونا، در اسلام آباد غرب مراسم خاکسپاری با حضور جمعیت برگزار شده است.

برپایی مراسم خاکسپاری در اسلام آباد غرب! / لزوم نظارت جدی تر بر اِعمال محدودیت های کرونایی

به نظر می رسد هنوز عده ای ویروس منحوس کرونا را جدی نگرفته و به سادگی جان خود و عزیزانشان را به خطر می اندازند، عدم اجرای محدودیت ها ناشی از اطلاع رسانی ضعیف و فرهنگ غلط پشت گوش انداختن قوانین، به سادگی می تواند بروز حادثه ای را رقم بزند که در شرایط کنونی و با فشار تحریم ها، ما را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد.

برپایی مراسم خاکسپاری در اسلام آباد غرب! / لزوم نظارت جدی تر بر اِعمال محدودیت های کرونایی

لازم است شهروندان محدودیت ها و شرایط دشوار حاصل از بیماری را جدی گرفته و با کاستن از هیجانات ناشی از فوت عزیزانشان، مانع افزایش شیوع کرونا شوند و نظارت ها از سوی مسئولین با قوت بیشتری صورت گیرد و به وضعیت قابل قبولی در سطح استان برسیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار