احسان باقر خانی در گفتگو با تابناک:
معاون بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:مردم نگران تأمین کالاهای اساسی نباشند، توزیع به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 27 October 2020

احسان باقر خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:سازمان صنعت، معدن و تجارت، کما فی السابق در تأمین و توزیع کالاهای اساسی و موردنیاز مردم؛ مانند مرغ، برنج، روغن، شکر و غیره، به‌موقع و به‌قدر لازم، در خدمت مردم بوده و بحمدالله همه کالاهای ضروری در سطح استان و به‌اندازه کافی، موجود است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد؛ توزیع بیش از ۵۴۰ تن مرغ منجمد، با همکاری پشتیبانی اموردام و اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه در ۳۰ نقطه از سطح شهر کرمانشاه و همچنین در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوثر، وین مارکت، رفاه تعاونی‌های مصرف کارمندی، کارگری و نظامی، از ابتدای آبان ماه، آغازشده و تا پایان همین ماه به‌صورت مستمر، تداوم خواهد یافت.
 

باقر خانی تصریح کرد: مرغ منجمد در سطح شهرستان‌های استان نیز توزیع می‌شود و قیمت هریک کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه ۱۴۰۰۰ و برای مصرف‌کننده ۱۵۰۰۰ تومان است.

معاون بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در مورد توزیع برنج گفت: ۸۰۰ تن برنج توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، وین مارکت و رفاه در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه و نیز تعاونی‌های مصرف کارمندی، کارگری و نظامی در حال توزیع است.

وی افزود: توزیع شکر از محل تولیدات کارخانه‌های قند بیستون و اسلام‌آباد غرب، در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه برای مصارف خانوار و صنف و صنعت، همچنین تأمین ماهیانه بیش از ۳۰۰۰ تن برای مصارف صنفی و صنعتی استان، انجام می‌شود.

وی در خصوص تأمین و توزیع روغن نباتی هم گفت: در مورد روغن؛ چه برای صنف و صنعت و چه برای مصارف خانوار، از طریق کارخانه نازگل، پخش قاسم ایران و شرکت به پخش، در حال توزیع هستیم و طی یک ماه گذشته، بیش از ۲۶۳ تن روغن برای مصارف صنف و صنعت و ۷۴۷ تن روغن برای مصرف خانوار، تأمین و در حال توزیع است. وی تأکید کرد: به‌هیچ‌وجه مشکلی برای تأمین روغن نباتی نداریم و مردم نگران این موضوع نباشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار